2018-03-06

UMEEN MARRAZKIAK

                         
1: Nola deitzen zara?       Izei deitzen  naiz.
2: Zertan inspiratu zara?      Ni inspiratu naiz pentsatzen etxe bat sutan dagoela.
3: Zein gelatan egin duzu?    Arte gelan egin dut.
4: Zergaitik egin duzu?    Ni nagoen  txokoan derrigorrezkoa delako egin dut.



1: Nola deitzen zara?     Malen deitzen naiz.
2: Zertan inspiratu zara?     Lehenengo mendiak egitea pentsatu nuen eta gero zozoa zela iruditu zitzaidan. Azkenean  pertsona bat mendian buelta bat ematen egin nuen.
3: Zein gelatan egin duzu?    Arte gelan egin dut.
4: Zergaitik egin duzu?    Ni nagoen txokoan derrigorrezkoa delako egin dut.
                                                              EGILEAK: Ibai I eta Igatz M

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Idatzi hemen zure iritzia